sobota, 1 sierpnia 2015

ZAPOWIEDŹ: "Porządek rzeczy" Paola Capriolo


"PORZĄDEK RZECZY" PAOLA CAPRIOLO

WYDAWNICTWO: DREAMS

PREMIERA: 17 SIERPNIA


Sabrina ma za sobą bolesną przeszłość, przed sobą ogromne chęci na sukces. Dziewczyna została sama na świecie, ale los, który odebrał jej w życiu prawie wszystko, zdaje się wreszcie odwracać. Właśnie została zatrudniona w wymarzonej firmie Desire, która obiecuje spełnić wszelkie pragnienia swoich klientów. Sabrinę rozpiera duma. W nowej pracy jest odpowiedzialna za pisanie bajek dla najmłodszych użytkowników sieci. Jednak pod fałszywie lśniącą fasadą tego doskonałego świata mnożą się sprzeczności. Bajki pisane przez dziewczynę to w rzeczywistości puste wypełniacze do reklam. Ofertę Desire przepełnia brutalna przemoc udająca rozrywkę, wreszcie zadziwia łatwość z jaką firma pozbywa się starszych pracowników nie do końca idących z duchem tych nowych, przerażających czasów. Prawdziwe życie, poza złotą wieżą Desire, jest trudniejsze niż się wydaje. Dopiero niespodziewane i niestety fatalne spotkanie pozwoli Sabrinie otworzyć oczy, które do tej pory z uporem zaciskała. M. pojawi się nagle, tak od niej inny, tak zagadkowy...

Na ścianie w siedzibie Desire wisiał ogromny napis MYŚLĘ POZYTYWNIE. Żaden z pracowników nigdy nie śmiał przeciwstawić się tej zasadzie.
PORZĄDEK RZECZY – Sabrina po raz pierwszy w życiu zdała sobie sprawę, że nie zna znaczenia tych słów.


PAOLA CAPRIOLO - urodziła się w Mediolanie w 1962 roku. Jej miłość do pisarstwa obejmuje klasykę literatury niemieckiej, którą mistrzowsko tłumaczy, mity tradycji europejskiej, które trawestuje ze współczesną wrażliwością, aż po bajki, które z wdziękiem opowiada. Działa na stronach kulturalnych "Corriere della Sera". Jej książki są wydawane w Europie, Japonii i Stanach Zjednoczonych.


Jesteście ciekawi? Będziecie czytać? :)

16 komentarzy :

  1. Na tą książkę mam wielką chrapkę :D
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym bardzo przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się jej okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta książka! Nie dość, że ma tak piękną okładkę, sam tytuł intryguje, to w dodatku po tym krótkim fragmencie o czym opowiada, zdecydowanie mam chęć po nią sięgnąć. :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie wiem czy mnie ta książka zaciekawiła, ale chyba tak, myślę, że może znaleźć drogę do mojej biblioteczki :)

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie nie ciekawi mnie za bardzo, ale może zmieni się to po pierwszych recenzjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie wiem, czy mnie zainteresuje. Poczekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czekam z niecierpliwością na tę książkę. Bardzo mnie ciekawi :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie ta książka. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się całkiem interesująco, może i się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się dosyć ciekawie, będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem niesamowicie ciekawa ale poczekam na pierwsze recenzje ☺

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteś! Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka