niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie listopada

Listopad się kończy. Na zewnątrz coraz większe mrozy. Czas zakładać grube kurtki, czapki i szaliki. Zima tuż, tuż...
Jesień jak i zima to mój ulubiony czas na czytanie książek. Uwielbiam zagrzebać się pod grubym kocem, razem z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką. To czas kiedy herbatę pochłaniam hektolitrami, tak samo jak książki. Uwielbiam te wieczory, gdy mogę wreszcie odpocząć po całodziennej bieganinie i delektować się tą chwilą spokoju.
W tym miesiącu musiałam zacisnąć pasa i powstrzymać się od dużych zakupów książkowych. A muszę przyznać że wiele razy miałam z tym duży problem, zwłaszcza że listopad obfitował w dużo nowości które bardzo chciałam mieć. Udało mi się kupić tylko 3 książki! A to naprawdę duży sukces jak dla mnie ;). Można by się spodziewać że stosik w tym miesiącu będzie bardzo skromny... Nic bardziej mylnego ;). A oto on:


I tak z 3 książek zrobiło się ich aż 14 :).
Więc nie muszę chyba mówić że bardzo się z tego powodu cieszę :). Wręcz skaczę z radości!

1-9. Książki od wydawnictwa Otwarte za wygraną w konkursie. Najbardziej cieszy mnie "Black Ice", bo miałam ją w planach zakupowych. "Piąta fala" też zapowiada się całkiem nieźle. "Wybranych" i "Pretty Little Liars. Sekrety" pewnie też kiedyś przeczytam, ale obecnie mam inne plany czytelnicze. "Julia. Trzy tajemnice" będzie dopełniała serię. "Dotyk Julii" już posiadałam, tak jak "Grę w kłamstwa", "Mroczne umysły" i "Hopeless". Może będzie jakiś konkurs, chyba że ktoś z was byłby zainteresowany wymianą bądź kupnem.
10. Abigail Anne Gibbs "Mroczna bohaterka. Jesienna róża" - mój pierwszy egzemplarz recenzencki :).
11. Gillian Flynn "Zaginiona dziewczyna" - zakupiona w Biedronce.
12. Charlotte Link "Nieproszony gość" - również mój własny zakup.
13.
Baśnie Braci Grimm dla młodzieży i dla dorosłych. Bez cenzury" - prezent imieninowy :)

To tyle jeśli chodzi o nabytki książkowe. A teraz małe podsumowanie miesiąca:
Ilość przeczytanych książek: 7

- "Wybacz mi, Leonardzie" Matthew Quick (recenzja)
- "Już czas" Jodi Picoult (recenzja)
- "List" Richard Paul Evans (recenzja)
- "Jedno małe kłamstwo" K.A. Tucker (recenzja)
- "Magiczna gondola" Eva Völler (recenzja) 
- "Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna. Tom I" Agnieszka Lingas-Łoniewska (recenzja wkrótce)
- "Nieproszony gość" Charlotte Link (recenzja wkrótce)

Ilość przeczytanych stron: 2886
Liczba napisanych recenzji: 6 (5 z tego miesiąca i 1 zaległa z października)

Do tego udało mi się nawiązać współpracę z wydawnictwem Novae Res, z czego bardzo się cieszę. Teraz czekam na zamówione książki :).

A wam jak minął listopad? :)

35 komentarzy :

  1. Wooow, jaki super stosik :) Nic z niego nie czytałam jeszcze, chlip :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne nabytki i gratuluję podjęcia współpracy :) Mnie także minął całkiem nieźle ten listopad - 11 książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeja... jak ja poszukuję Wybranych w promocyjnej cenie :D szkoda mi wydać 30 zł, nawet jeśli saga Wybranych należy do moich ulubieńców. Jeśli chodzi o Hopeless... mózg rozwalony. Bardzo polecam. BARDZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Piątą Falę posiadam również i jest... ciekawa :) ale przymierzam się, by cieszyła kogoś innego :) Dotyk Julii też jest w miarę:) ogólnie masz perełkowy stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik niezły. Czekam na recenzję Piątej Fali. ;) [ Szept Myśli ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki był konkurs wydawnictwa Otwarte, o którym nie wiedziałam, że można wygrać tyyyyle wspaniałości??
    "Blak Ice"- to moje must read, tym bardziej, że to Becca <3
    "Wybrani" bardzo mi się spodobali, aczkolwiek utknęłam na drugim tomie :(
    "Mroczne umysły" czekają na półce na swoją kolej i się doczekać nie mogą, za to "Hopeless" rozwaliło moje poczucie sprawiedliwości. Złamało mnie emocjonalnie. Czekam na inne książki Colleen. Ehh i jeszcze "Jutro", którego nie dałam rady czytać :(
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już jakiś czas temu. Konkurs na recenzje jednej z książek Matthew Quicka. Ja zajęłam pierwsze miejsce za recenzje książki "Wybacz mi, Leonardzie". Miałam dostać bilet na koncert, niestety nie mogli mi zapewnić koncertu tam gdzie chciałam więc w zamian dostałam pakiet książek i kubki :)

      Usuń
    2. Oooo, ale fajowo ^^ Ale nie czytałam żadnej z książek Quicka, więc nie jestem zawiedziona :)) miłego czytanka :)

      Usuń
  6. Takią wygraną w konkursie to i ja bym chciała :D Czekam na recenzję Baśni Braci Grimm :D

    OdpowiedzUsuń
  7. OoOoO nieźle! Same perełki :) Czytałam Wybranych i Hopeless - polecam. Nieproszonego gościa kupiłam już mamie na Święta, więc kiedyś od niej pożyczę:) Black Ice bardzo bym chciała mieć:) Mroczne umysły i Julia czekają na półce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę tylko tyle - <3. Ja w tym miesiącu także "poszalałam" z książkami :P. W grudniu będzie odwyk, nie ma bata! No i gratuluję wygranej w konkursie! <3. Z chęcią przygarnęłabym "Hopeless", "Black ice" i "Julia. Trzy tajemnice" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę taką nagrodę w konkursie. "Zaginiona dziewczyna" trzyma w napięciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wybranych" czytałam, a "Hopeless" czeka na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik:) gratuluję wygranej i nowych współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paskudny ten listopad był, nienawidzę tych zimnych, ciemnych i ponurych dni. Nabytki piękne, gratuluję wygranej, poczekam na recenzje powyższych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i ilości zakupionych książek i tych przeczytanych oraz współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Zaginioną dziewczynę" podkradłabym w pierwszej kolejności :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokaźny i przecudowny stos :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny ten STOS :) miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  17. Charlotte Link, Gillian Flynn i Philip Pullmann - zazdroszczę Ci bardzo tych książek, chyba będę musiała sobie je sprawić w końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosik genialny :D Gratuluje współpracy i wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stos robi wrażenie, a wyniki świetne :))
    Życzę owocnych współprac - oby nigdy nie trafiły do Ciebie złe książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wynik! Gratuluję nowej współpracy i wygranej w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Black Ice" kocham- uwielbiam i szukam tęsknie innej książki utrzymanej w podobnym klimacie. 'Jutro'' oraz "Hopeless" również mi się podobało, dlatego polecam gorąco. Gratuluje nawiązania nowej współpracy. Życzę oby była bardzo owocna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ to udany miesiąc dla Ciebie. Wielkie gratulacje! W szczególności gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny stosik :) "Hopeless" i "Wybrani" genialne książki :) Za to "Dotyk Julii" to była dla mnie jakaś masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! To nie stosik, raczej stos XD Jest świetny, w dodatku czytałam z niego prawie wszystkie książki (oprócz 2). Gratuluję dobrych wyników :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny stos, tyle wspaniałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki wielgachny stosik! :D Cudowne książki :) Ciekawa jestem, jak spodoba Ci się "Hopeless" i "Zaginiona dziewczyna" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co za zacny stos, życzę Ci udanej lektury. I oczywiście gratuluję współpracy, jestem z Ciebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwycięstwa w konkursie, bo dzięki wygranej zdobyłaś wiele cudownych tytułów:) A "Baśni Braci Grimm dla młodzieży i dla dorosłych. Bez cenzury" jestem bardzooooooooooooooo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale stosisko... Gratuluję wygranej w konkursie i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę, że Twój listopad - w przeciwieństwie do mojego - był czytelniczo pracowity :). Siedem książek to już naprawdę ładny wynik. W stosiku widzę wiele książek, które mam już za sobą, więc chętnie porównam opinie jeżeli pojawią się recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteś! Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka