piątek, 19 sierpnia 2016

ZAPOWIEDŹ: "Gwiazdy nad Oktober Bend" Glenda Millard


"GWIAZDY NAD OKTOBER BEND" GLENDA MILLARD

WYDAWNICTWO: DREAMS

PREMIERA: 5 WRZEŚNIA 2016

Alice Nightingale wyobraża sobie, że unosi się w powietrze na skrzydłach splecionych ze słów i piór. O tym pisze wiersze, podczas gdy Manny James biega nocą, próbując uciec od bolesnych wspomnień z przeszłości. Pewnego razu spostrzega Alice na dachu jej domu nad rzeką, wyglądającą niczym galion na statku płynącym przez gwiazdy. W kieszeni ma wiersz, a jego słowa zna na pamięć. Jest pewny, że to tajemnicza dziewczyna z dachu go napisała.

Alice pragnie być taka, jak wszystkie nastolatki, mieć takie same szanse, jak inne dziewczyny. A gdy widzi biegającego chłopca, poznanie go staje się równie ważne, jak pisanie wierszy.

Piękna, przepełniona uczuciem historia o pokonywaniu trudności i traumy z przeszłości, a także o tym, jak od nowa żyć z zaufaniem i nadzieją.


Jesteście zainteresowani tym tytułem?
Bo ja bardzo ;).


22 komentarze :

  1. Ale piękna okładka. I fabułą tez brzmi ciekawie. Chcę poznać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis brzmi dobrze, do tego ta okładka :) I nie wiem czemu, książki z gwiazdami w tytule mają dla mnie coś przyciągającego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim - cudowna okładka, a i opis intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, zaintrygowała mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością wezmę tę książkę pod uwagę przy wyborze lektur na jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wypatrzyłam całkiem niedawno ten tytuł i jestem jak najbardziej "za" :) Opis intryguje, więc będę wypatrywać z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Książką jestem zainteresowana, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przede wszystkim oceniam książki po okładce i... przepadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy to jest książka dla mnie, ale okładka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna okładka, oryginalny tytuł i intrygująca zapowiedź. Cóż, ciężko się oprzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak czułam, że to będzie od tego wydawnictwa! Chciałabym ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że warto będzie dać tej książce szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba może być ksiażka idealna dla mnie, czuję się zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna okładka :) Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. osobiście polecam "Spóźnionych kochanków" William Wharton :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę ładna okładka. Jeśli natrafię na książkę na pewno się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okładka jest prześliczna i choćby dla niej mam ochotę kupić t tę książkę. Przt okazji zachęciłaś mnie więc teraz już naprawdę portfel będzie płakał ;)
    Masz bardzo ładnego bloga, świetny styl pisania *.* Oczywiście obserwuję i będę wpadać częściej ;)
    Zapraszam również do mojego skromnego kawałka internetu: https://nerdprostozksiazki.blogspot.com/?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od czasu do czasu czytam tego bloga i co się stało, że przestałaś pisać? czekam na kolejne recenzje, pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, więc zapiszę sobie tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie, książka warta poznania :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteś! Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka