środa, 21 maja 2014

"Druga szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk

Wydawnictwo: Uroboros
Data wydania: 6 listopada 2013
Liczba stron: 330


Sięgając po "Drugą szansę" wręcz nie mogłam się doczekać aż zacznę czytać. Miszczuk znam z wcześniejszych książek, a mianowicie z trylogii "Ja, diablica", która była świetna. Czułam że i ta książka mnie nie zawiedzie.

Julia budzi się w ośrodku o nazwie Druga Szansa. Nie pamięta nic ze swojego życia, ani kim jest, ani jak się tam znalazła. Miejsce to okazuje się niezwykle tajemnicze. Zaczynają się tam dziać dziwne rzeczy, których Julia nie potrafi wytłumaczyć i zrozumieć. Słyszy szepty i widzi rzeczy których normalnie nie powinna widzieć. Powoli popada w paranoję, przez co nie wie już co jest prawdą, a co złudzeniem. Okazuje się że nic nie jest takie jak być powinno, a sytuacja w jakiej się znalazła powoli zaczyna zmieniać się w horror. Dziewczyna zaczyna się bać...

Kiedy zaczęłam czytać, wiedziałam że przepadłam bez reszty. Wciągnęłam się od pierwszych stron i z zapartym tchem śledziłam akcję. Muszę przyznać że momentami bałam się razem z Julią.

"Druga szansa" Jest książką niesamowitą, zaskakującą, tajemniczą. Ma swój niepowtarzalny, mroczny klimat. Sama okładka zachęca do czytania, a treść książki jest niebanalna i nietypowa.
Szybka akcja, świetnie skonstruowane dialogi i niezwykli bohaterowie, dzięki czemu czyta się ją z wypiekami na twarzy. Chociaż po przeczytaniu pozostał pewien niedosyt i żal że to już koniec... Mimo to cieszę się że przeczytałam tak dobrą książkę, którą śmiało mogę zaliczyć do ulubionych. Miszczuk po raz kolejny mnie nie zawiodła, a wręcz oczarowała swoim talentem literackim.


MOJA OCENA:
10 / 10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Fajnie że jesteś! Dziękuję za każdy pozostawiony ślad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka